torstai 23. huhtikuuta 2015

-20kg

Olen jännittänyt tätä hetkeä. Jännittänyt milloin se tulee. Jossain vaiheessa talvea tuntu, ettei sitä tule. Mutta periksi ei annettu! Ja tässä ollaan. Niinsanotussa puolivälissä. -20kg on nyt tippunut, aikaa on kulunut 10kk. Alkuunhan se paino aina vähän nopeammin tippuu, joten oletan ja olen ajatellut että seuraavat kakskymmentä ei välttämättä lähde niin helpolla. Mutta periksi ei anneta! Jos vaikka olisi kesäkunnossa 2016 ;) ? Siinä tavoite.

Minun on hankala ottaa itsestäni koko vartalokuvaa, niin että olisin tyytyväinen. Siis itseeni olen jo nyt tyytyväinen mutta kuvan ulkoisiin seikkoihin (rajauksiin ym.) en. Nainen... Joten odotetaan parempia aikoja, eli niitä kun joku muu voisi ottaa minusta kuvan. Mies on juuri nyt töissä joten hänestäkään ei ollut näihin kuviin apua. Niinpä mennään nyt selfie-linjalla. Nyt vasta älyän että kasvoni ovat oikeasti kaventuneet. Ja kaksoisleuka alkaa kadota?!


Olen myös huomannut kropassa muita muutoksia. Mahaläski (totta kuin totta..) on löystynyt. Tuohon eteen on tullut kiinteän läskin tilalle löysää ja sellainen heltta. Mutta en ole huolissani, koska teen töitä kiinteytymisen eteen. Ongelma-alue on siis edelleen keskivartalo. 

Minusta ei varmaan koskaan saa aikuisen näköistä. Näyttääkö teistä tuo babyface muka 26-vuotiaalta!?


Näihin kuviin näihin tunnelmiin!

♥: Lina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti