keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Uusi alku uudella blogilla

On jälleen aika uuden blogin. Halusin tehdä uuden siksi, että edellinen oli sellainen sekametelisoppa koko elämästä. Tähän blogiin haluan keskittää vain urheilu- ja elämäntapamuutokseen liittyvät asiat!
Tervetuloa siis seuraamaan minun, Linan, matkaa pienemmäksi ja kiinteämmäksi ihmiseksi! Näin alkuun voisin lyhyesti kerrata vielä mennyttä ja pikaisesti kertoa uutta!

Olen edelleen se sama Lina, 26 vuotias. Viime kesästä minulla on pudonnut -16kg, mutta joulun jälkeen paino ei enää pudonnut. En tiennyt mitä tehdä joten pyysin apua! Olen vihdoin alkanut nauttimaan liikkumisesta ja urheilusta! Kuntoni on vielä huono, mutta siihen tulee muutos! Palkkasin itselleni Personal Trainerin! Nyt minulla on henkilökohtainen tsemppari tähän uuteen alkuun! Odotan erittäin innolla tulevaa kevättä ja kesää ja sitä kaikkea mitä minulla on edessä. Urakka ei tule olemaan helppo, mutta ei sen tarvitse sitä ollakkaan!

Tänään tapasin pt:n ekaa kertaa! Tunnin jälkeen oloni oli positiivinen vaikka kävin todella lähellä pyörtymistä jossain vaiheessa. Kuntosalitreeni vaikuttaa mielenkiintoiselta nimenomaan painojen takia. Kotitreeni tulee olemaan minulle se "rääkki", mutta tiedän että jossain vaiheessa tulen nauttimaan siitä enemmän kuin nyt! Juuri tuon kotitreenin kanssa meinasin pyörtyä tänään! Hah! No, mutta mieli on erittäin avoin ja positiivinen. Ruokavalio tulee muuttumaan, mutta juuri se on se juttu mitä minä olen kaivannut. Että joku tulee ja sanoo että "sinä syöt näin ja sinä liikut näin". Juuri se on se, minkä uskon helpottavan tätä painonpudotusta. Tästä tulee minulle elämäntapa. Siitä olen varma!

Kävin äsken kaupassa ja pistin jääkaapin uuteen uskoon. Näillä aloitellaan ja katsotaan sitten miten homma etenee. 


Tässä nyt ei tietty ole kaikkea, kun osa löytyy jo valmiina jääkaapista.

Nyt taidan illan ottaa kevyen rennosti ja tehdä vain pienen lenkin. Aloitan urakan oikeasti huomenna. Tänä iltana teen myös huomisen ruoat valmiiksi joten minun ei tarvitse aamuvuoron aikana eikä jälkeen stressata enää siitä! JES. Tästä se lähtee! Olen valmis!

♥: Lina

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä sis 💜 Kesällä treenataan yhdessä!!!

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä sis 💜 Kesällä treenataan yhdessä!!!

    VastaaPoista
  3. Hei! Näin tuolla tuon heraproteiinin. Onko sulla ollut muita proteiini tai lisäravinteita käytössä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Intra-merkkistä jauhetta käytän treenin aikana salilla, ja palautumiseen tällä hetkellä Fastin proteiinijauhetta. En muuta :)

      Poista