perjantai 20. maaliskuuta 2015

Kotitreeni nro 2 testattu!

Oli niin hyvä fiilis heti herätessä että päätin treenailla lisää! Nyt kun on hyvä draivi ja fiilis, niin antaa mennä vaan :) Kaikenlisäksi jouduin hieman sumplimaan tulevaa viikonloppua treenien osalta. Ensi yön olen töissä joten pidän lepopäivän huomenna. Huomenna me lähdetään myös Vuokattiin mökkeilemään pariksi päiväksi, joten ajattelin etten kantele kahvakuulaa ees taas ympäri maakuntia vaan keskityn vuokatissa lenkkeilyyn (ja kylpylässä löhöilyyn). Maanantaina mulla on taas yövuoro, eli tiistaina olen taas väsynyt. Mutta silloin homma jatkuu lenkkeilyllä ja keskiviikkona on salin vuoro. Loppuviikko menee lenkkeillessä ja kotitreeneissä. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty!

Treenin jälkeen.

Kotitreeni 2 oli itselleni vaikeampi kuin ykkönen. Liikkeet olivat vähän haastavampia etenkin kun kunto on oikeasti huono. Mutta suunta on vain ylöspäin! Jaksoin kuitenkin tehdä sen! Vaikka ähisin ja puhisin ja vuokraisäntäkin kävi saunan lamppuja vaihtamassa kaiken kesken! Mutta minä jaksoin!

 Pudotettavaa riittää vielä.

Olen ylpeä itsestäni! ♥ Mutta vielä ylpeämpi olen sitten puolen vuoden päästä.. Ja sen jälkeenkin.
Nyt mies grillaa lihaa ja kohta saan mahan täyteen! Sen jälkeen on kyllä hyvä mennä nukkumaan yötyötä varten! Ja huomenna koittaa mukava miniloma tähän työnteon keskelle!

Hyvää viikonloppua :)

♥: Lina

3 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä mahtava asenne elämäntaparemonttia kohtaan! Tsemppiä! Tulet varmasti saavuttamaan tavoitteesi, kun jatkat tolla linjalla! :)

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä ja PALJON! Ollaankin juttuja vaihdettu joskus kilpparisivustolla. :)

    VastaaPoista