keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Minä ennen ja nyt.

On niin hyvä kirjoitusinto päällä joten ajattelin heti putkeen kirjoittaa uuden postaukseen. Olen ajatellut tehdä tämän jo joku aikaa sitten, mutten ole halunnut katsella kuvia entisestä minästäni. Nyt oli sen aika... Huh, ihan huono olo tuli kun katselin kuvia viime kevään amerikan reissulta. Harmittaa myös että olen niissä sen näköinen kun olen. Täytyy päästä pikaisesti takaisin jenkkilään, että voi ottaa päivitetyt kuvat ;)

Toukokuu 2014. Painoin 103kg.

Disneylandissakin melko muhkeana.. Kärsin myös nivelvaivoista tuohon aikaan.

Entinen minä: ( En voi unohtaa kilpirauhasen merkitystä)

- Nukkui 14h yöunia ja päivisin vielä 2h päiväunet.
- Ei saanut mitään aikaiseksi..
- Aamuvuoroon jälkeen oli pakko nukkua että pystyi edes menemään kauppaan
- Portaissa kävely sattui polviin
- Olin turvoksissa
- Söin joka päivä karkkia, koska väsytti ja karkin syönti olevinaan piristi
- Söin epäsäännöllisesti ja huonosti
- Söin roskaruokaa usein, koska en jaksanut käydä kaupassa
- Kilpirauhasarvoni heittelehtivät koko ajan. Oli ehkä. n.1kk mittainen jakso jolloin arvot olivat viitteissä. 

Nykyinen minä: (Kesäkuussa sain uuden kilpirauhaslääkkeen, lisäksi lääkäri diagnosoi pari muutakin sairautta kilpirauhaseen liittyen)

+ Nukkuu n. 7-8h yöunia ja silloin tällöin harvoin päikkärit, siksi koska joskus on kiva nukkua.
+ Rakastaa liikuntaa ja siitä tulevaa hyvänolon tunnetta
+ Jaksaa nousta aamuvuoroon, kunhan niitä ei vain ole montaa peräkkäin
+ Jaksaa aamuvuorossa ja sen jälkeenkin lähtee vaikka lenkille!
+ Kokkaa ruokaa joko ennen töitä ja töiden jälkeen.
+ Hommasi personal trainerin jonka vuoksi ruokavalioasiat alkavat olla kunnossa.
+ Pientä laiskuutta on edelleen havaittavissa esim. siivouksen suhteen ;) mutta muuten energiaa riittää vaikka muille jakaa!
+ Kilpirauhasarvot ja muutkin arvot ovat viitteissä!

Tässä äsken otettu kuva parvekkeella, puhelimen "selfiekameralla" joten laatu ei ihan ole parasta.. Treenivaatteet päällä koska olen lähdössä kohta salille!

Pitäisi ottaa kunnon kameralla parempi kuva kun saisin jonkun kuvia ottamaan..

Yks tämmönen töttöröö kuva mukaan ;)

Tykkään enemmän tästä nykyisestä minästä vaikka joudunkin päivittäin katselemaan peiliin ja kysymään itseltäni "kuka tuo on?". Kuka tämä ihminen on joka peilistä minua katselee ja treenailee puolestani. SE OLEN MINÄ. TYKKÄÄN ITSESTÄNI <3 Mutta vielä haluan olla kevyempi joten homma eikun jatkuu. Tämä on elämäntapani koko loppuelämäni!

♥: Lina


2 kommenttia: