tiistai 15. syyskuuta 2015

Vaikeuksien kautta...

..oikealla radalla taas. Painonpudotuksen suhteen.

Tiesittekö muuten, että esim. stressillä on valtava merkitys painonpudotuksessa. Olen huomannut sen nyt useasti. Aina kun minulla on paino pysähdyksissä, niin samaan aikaan kärsin jostain isommasta stressistä sekä liikunnan puutteesta. Eli oikeastaan nämä kaksi asiaa. Ne ovat ne syy siihen miksi minun painoni ei taaskaan elokuussa pudonnut, tasaisesti siis.

Tämä keittiöremontin aiheuttama stressi meinasi kyllä viedä hermot. Luojan kiitos meillä ei remontoida mitään suurempaa.. En uskalla ääneen sanoa milloinka tuo on valmis, mutta kai tässä voitonpuolella ollaan kun tarvitsee enää hanat ja koneet asentaa. Että kohta, aivan kohta toivottavasti pääsen omaan ruokarytmiini normaalisti kiinni. Mulla on niiiiiin ikävä munakasta! Ja smoothieta..



No, jokatapauksessa. Oma sylki meinasi mennä tänä aamuna väärään kurkkuun kun menin vaa´alle. Sitkeästi siellä joka viikko olen kuukauden ajan käynyt, mutta vaaka on aina näyttänyt samaa 73.9 kiloa. Mutta en turhautunut. Pääasia ettei se nouse! Tänä aamuna tilanne oli taas toisin. Olinhan minä palannut juuri liikunnan riemun pariin, ruokavalion ollessa edelleen aika tiukka. Vaaka yllätti minut kyllä positiivisesti. Samallalailla kävi heinäkuussakin - ensin junnaa paikoillaan ja sitten humpsahtaa reilusti alas. Eli vaaka näyttää nyt 70,3kg (kevyet vaatteet päällä, koska en muistanut punnita eevan asussa..) Kai minun olisi jo eilen pitänyt se tuntea kun H&M:n alesta M-koon housut ostin.. mutta ei. Sitä vaan ajattelee että "kai nämä on varmaan sellaset reilummat ämkoon housut". Niinpä niin.

Nyt ennen töihin lähtöä tuijotan hetken itseäni peilistä päänsisäistä keskustelua käyden. Nämä päivät saavat nimittäin olla viimeiset päivät seiskalla alkavissa luvuissa. Lupaan, että seuraavan kerran painosta puhuessani se on kutonen, jonka mainitsen.

Hauskaa päivää kaiffarit!

♥: Lina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti