perjantai 9. lokakuuta 2015

Pakkotauko ja paras personal trainer!

Minulla on paras personal trainer! Siihen on monta syytä miksi hän on paras, mutta yksi syy on se, että hän näkee kokonaisuuden.

Kuten aiemmassa postauksessa jo mainitsin, olen hieman väsähtänyt. Olen nyt ollut kolme päivää sairaslomalla, koska selkäni oireilee. Se tosin oireilee mm. siitä että olen sen kerran satuttanut työtapaturmassa. Ja aina kun teen paljon töitä, se oireilee. Yleensä kivut helpottaa jumppaamalla mutta nyt taisi tulla pitkästä aikaa raja vastaan. Koko kroppa on niin jumissa, että sekin varmasti on osasyyllinen tähän koko kokonaisuuteen.

Siksi sain pt:ltäni käskyn unohtaa hetkeksi kaikki liikkuminen! Ensi viikon sunnuntaihin asti minun täytyy tehdä joka päivä jotain itseni hyväksi, joka rentouttaa ja auttaa jaksamaan. Ja siitä pitää joka ilta raportoida pt:lle. Mitä kaikkea sitä onkaan päivän aikana tehnyt!



Eilen homma alkoi. Oli iisi päivä. Selkä ei ole enää niin kipeä, mutta pitkään istuminen tai makaaminen alkaa särkeä. Eilen neuloin paljon, piirsin, pelasin singstaria, vietin enemmän aikaa kuin laki sallii netflixin parissa ja söin hyvin. Ja heti on parempi mieli. Kun on lupa höllätä..



Tämä päivä menee melko samanlailla kuin eilen, hyvin iisisti. Ajattelin piirtää vähän vielä lisää. Lisäksi leivon, koska huomenna on herkkupäivä! Huomenna on myös ystäväni 30-vuotisjuhlat toisella paikkakunnalla joten huomisen ja sunnuntain "suunnitelmat" ovat valmiina!



Nytpä ihan kevyesti ajattelin siivoilla ja pyykkäillä, liike on lääke. Sen jälkeen uppoudun taas netflixin pariin neulomaan vähän lisää ;)


Hyvää viikonloppua toverit! Muistakaa pitää itsestänne huolta, kokonaisvaltaisesti. Ettei käy niinkuin minulle ja tule ylirasittuneeksi.

♥: Lina

Päivän biisi: Robin feat Vesku Loiri - Lapin kesä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti