perjantai 21. elokuuta 2015

Pikaisia ja hauskoja pohdintoja

Ajelin tänään töistä kotiin ja silloin jos joskus on aikaa aina ajatella kaikkea. No, tällä kertaa mietin jälleen itseäni. Minua huvitti muutama laihdutukseen liittyvä asia jonka ajattelin jakaa teidän kanssanne! 

Minusta on totta kai mukava kun ulkonäköäni kommentoidaan. Nyt kun olen itseeni kerrankin tyytyväinen ja ilkeän ihastella peilistä itseäni niin tottakai on mukava kuulla positiivisia kommentteja muiltakin. Se jos jokin vahvistaa itsetuntoa. Naureskelin autossa ääneen kuitenkin muutamalle asialle. 

Ensimmäisiä syysvaatteita ostettu!


Kun aatellaan että joku kehuu sinua sanoilla "Oi vitsit ku oot nyt hyvännäköinen". Kiitos, erittäin mukava kuulla mutta enkö ennen ollut? ;) ymmärrätte varmaan pointin mitä tarkoitan? Ei kukaan koskaan kehu lihavaa ihmistä että näytätpä hyvältä. Tai ei minua ainakaan kukaan kehunut ellei omaa miestä lasketa. "Näyttääpä nuo vaatteet hyvältä". Kiitos, niin minustakin :)  mutta eikö ennen koskaan näyttänyt? 

En todellakaan tarkoita tällä keskustella että olisin loukkaantunut jonkun sanomatta jättämisistä mutta ajatus tällä kirjoituksella on se, että koostaan huolimatta kaikki me näytämme hyvältä. Miksi siis isommillekin ihmisille sitä ei voisi sanoa rohkeasti ääneen? 

Minä olen todellakin ylpeä tämän hetkisestä minästä. En tykkää katsoa itseäni vanhoista kuvista, mutta katson niitä silti aika ajoin. Vaikka näytän mielestäni rumalta niissä kuvissa niin nyt julkisesti tässä kirjoituksessa muutan asennettani. Näytän niissä kuvissa itseltäni, ihan hyvältä! Kauniilta! 

Ps. Postaus kirjoitettu puhelimella koska olemme evakossa vesivahingon vuoksi. 

❤️: Lina 

1 kommentti:

  1. Kuulehan Lina, minä luulen että sinun nykyinen ulkomuotosi kertoo muustakin kuin alentuneesta rasvaprosentista ja pienentyneestä vaatekoosta. Tyytyväisyys omaan saavutukseen ja peilikuvaan näkyy osin tiedostamattakin ja luulenpa että sen tuoma ryhdikkyys kaunistaa sinua entisestään. Eli sisältäpäin tulee iso osa siitä mitä me ulkomuodollamme toisille viestitämme. Kauneus ja karisma ei todellakaan ole kiloista kiinni, olen samaa mieltä kanssasi.

    VastaaPoista