keskiviikko 5. elokuuta 2015

-30

Se on jännä juttu tämän painon kanssa. Edellisessä kirjoituksessa kerroin, kuinka lomakiloja tuli huimat +300 grammaa! Paino oli siis loman päättyessä tiistaina 28.7 76kg. Tasan.

Tiistaina 28.7 painoin 76 kiloa.

Perjantai-aamuna, samaisella viikolla en millään malttanut olla käymättä vaa´alla. Ja yllätyin. Paino oli tasan 75kg! No, kroppa oli tosiaan päässyt omaan rytmiin takaisin ja käynnistynyt jälleen pudotukseen! Oli hyvä fiilis!



Tiistai-aamuna, tällä viikolla hyppäsin jälleen vaa´alle. Päätin että kerran viikossa on edelleen hyvä tahti ja jos alkaa taas stressata niin silloin tulee vaakatauko. No, yllätyin todellakin positiivisesti. Vaaka näytti tasan 73kg. Ajattelin, että nyt on joku moka tai vähintään patterit lopussa! Tosin vastahan minä ne vaihdoin.. Nousin toisen kerran. Kyllä, edelleen 73. Pakko kait se on uskoa. No, hyvä fiilishän siitäkin tietenkin tuli ja niinpä lähdinkin siitä sitten 6km juoksulenkille. Jossain kahden kilometrin paikkeilla huomasin miettiväni noita lukemia ja älysin että "hertsyyyykeli!" Sehän tarkoittaa tasakymmeniä!! Kylläpä tuli loppulenkkiin hyvä vauhti kun olin niin mielissäni! Rikki meni siis -30kg. Vielä on tavoitteeseen matkaa 8 kg. Mutta toisaalta, nyt tuo 65kg rajapyykki kuulostaa siltä etten voi olla siihen tyytyväinen. Tarkoitan siis, että kroppaani olen todellakin jo nyt tyytyväinen ja taatusti sitten joskus 65kiloisenakin. Mutta se ei oo tasaluku!! :D Haluan rikki -40kg! Eli kymmenisen kiloa vielä olis pudotettavaa. Ja jos joku nyt kauhistelee näitä puheitani niin kerrottakoon kaikille, että olen huimat 158cm pitkä, joten tuo 63 kiloa minulle on todellakin normaali. En tavoittele laihuutta enkä kauneutta. Tavoittelen normaalia oloa ja terveyttä ja hyvää oloa! Siihen olen matkalla ja tuo 63 kiloa on minulle sitä!

Ps: Tässä vielä kuva maanantai-illasta, jolloin siis olen ollut lähellä tuota 73 kiloa. Tämä kuva oli edellisessäkin kirjoituksessa. Mutta tätä kuvaa vaan en voi olla tuijottamatta. Se en voi olla minä joka tuossa kuvassa on!



♥: Lina

1 kommentti: