lauantai 6. helmikuuta 2016

Sokerinhuuruiset tunnelmat

Minä herkuttelen kerran kuussa (pt:n käskystä ja se kyllä on hyvä käsky se!). Tosin joulukuu meni hieman överiksi.. Ja se kaduttaa vieläkin. Siksi pistin itseni kokonaan herkkulakkoon tammikuun ajaksi. Ja kannatti. Ei tehnyt oikeastaan koko tammikuussa mieli mitään herkkuja, ellei paria pahaa päivää lasketa. Mutta pidin pintani ja olen ylpeä siitä.


 Eilen minulla oli kunnia vanhentua.. Ja se jos jokin on hyvä syy pistää hieman suut makiaksi. Eilen siis herkuttelin ja tankkailin. Ja tänä aamuna olen onnellinen että se on ohi taas kuukaudeksi.
Suosittelen muillekkin tätä kerran kuussa herkuttelua. Kun päivän syö kaikenlaista, niin illalla on jo niin valmis heittämään kaikki loput roskiin!


Oma päiväni alkoi aamuvuorolla. Hemmottelin kollegoita suklaakakulla. Söin itsekin pari palaa! Ja piru että oli hyvää. Töistä tullessa kävin kahvilassa ystävän kanssa, herkuttelin taas vähän lisää! Illalla seuranani oli sipsikulho, hieman lisää suklaata ja netflix. Että aika rankat bileet mulla! Loppuillasta olin niin poikki (se on tämä vanhuus..) että mentiin nukkumaan jo klo 23! Ja se on aikainen aika mulle, siis silloin kun seuraavana päivänä on vapaapäivä.

Tänä aamuna herätessäkin oli vielä niin täysi olo.. Makoilin rauhassa sängyssä ja suunnittelin päivääni. Aamupalan söin vasta 13.30!! Ja ah kuinka kroppa kaipaa oikeaa, puhdasta ruokaa. Tästä on taas hyvä jatkaa seuraavaa kuukautta hyvillä mielin.



Nyt tekee hieman mieli tanssia joten.. Palataan!

♥: Lina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti