keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Oon täällä! Ja joulukin on!

Jouluihminen ilmottautuu! Olen hengissä. Blogi on ollut hieman hiljainen viime aikoina, johtuen ihan arkiaskareista, pienistä joulukiireistä ja kotimaan matkailusta. En aio tässä postauksessa puhua liikunnasta, enkä ruokavaliosta. Tämä postaus on pyhitetty joululle. Eli suomeksi sanottuna niille neljälle piparkakkutalolle joita olen töiden ohessa hiki tonttulakissa vääntänyt. Oli sen arvoista. Jos vain ei tuo työ haittaisi vapaa-aikaa niin näitä syntyisi toki enemmän.


Talo nro 1.

Talo nro 2.

Talo nro 3.

Talo nro 4.

Bonuksena "pieni" piparikranssi.


Blogi rauhoittuu loppuvuodeksi nauttimaan olostaan. Jatketaan suuremmalla draivilla sitten tammikuussa! :) Kaikki on hyvin, kunhan minä vain muistaisin syödä ajallaan ja tarpeeksi. Pientä potkua siis on tarvinnut, että muistaa pysyä ruodussa. No, näillä mennään. Pää pysyy mukana kyllä!



♥: Lina

2 kommenttia:

  1. Heippa ja ihanaa joulua sulle sinne! Oon sun blogias lueskellu ja oonkin jo oottanu kauan, että josko tänne vielä jotakin tulisi. Ihanat talot <3
    <3: Katja

    VastaaPoista